FETHİN ŞAFAĞINDA OSMANLI – BİZANS İLİŞKİLERİNDE OSMANLI VEZÎRLERİNİN DİPLOMATİK TEMASLARI
DOI: 10.7816/ulakbilge-09-62-09 ![]() ![]() FLOK BASKI TEKNİĞİNİN MESLEK YÜKSEKOKULLARI BASIM VE YAYIN TEKNOLOJİLERİ PROGRAMLARINDA OKUTULAN SERİGRAFİ BASKI DERSİNE ENTEGRASYONU
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-23-09 ![]() ![]() FOTOĞRAF SANATINDAKİ KOMPOZİT PORTRELERİN KISA TARİHİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-09-57-07 ![]() ![]() FOTOĞRAF TEMELLİ SANAT ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-20-05 ![]() ![]() FOTOĞRAF ve BELLEK:
SHIMON ATTIE, MARCELO BRODSKY
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-26-03 ![]() ![]() FOTOĞRAF VE KOLAJ ETKİLEŞİMİNE ROBERT RAUSCHENBERG VE RİCHARD HAMİLTON YAKLAŞIMI
DOI: 10.7816/ulakbilge-03-05-06 ![]() ![]() FOTOĞRAF VE SANAT ETKİLEŞİMİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-07-32-04 ![]() ![]() FOTOĞRAFIN TARTIŞILAN GERÇEKLİĞİ VE GERÇEKÜSTÜCÜLÜK
DOI: 10.7816/ulakbilge-02-03-02 ![]() ![]() FRANCİS BACON: ÇARMIHA GERİLİŞ İÇİN ÜÇ ÇALIŞMA (1962)
DOI: 10.7816/ulakbilge-07-43-03 ![]() ![]() |