A. G. BAUMGARTEN’DA DUYUSAL BİLGİNİN BİLİMİ OLARAK ESTETİK
DOI: 10.7816/ulakbilge-04-07-07 ![]() ![]() ÇİZGİ ROMAN VE ANİMASYON ARASI MELEZ BİR TÜR : HAREKETLİ ÇİZGİ ROMAN KAVRAMI
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-54-09 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ BALKAN SANATI ÖRNEKLERİNİN MELEZLİK KAVRAMI ÜZERİNDEN KÜLTÜRALİZM VE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-07-42-07 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ FOTOĞRAF SANATINDA GERÇEKLİĞİN YENİDEN İNŞASI: KURGUSAL FOTOĞRAF
DOI: 10.7816/ulakbilge-05-15-08 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ SANAT VE TASARIM EĞİTİMİNDE
GÖRSEL TASARIM ÖGELERİ VE İLKELERİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-07-40-02 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ SANATTA NESNELERİN TİCARİLEŞTİRİLMESİ SORUNSALI:
JEFF KOONS ÖRNEĞİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-07-38-03 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ SERAMİK SANATÇISI MUTLU BAŞKAYA'NIN UMUDA YOLCULUĞU
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-46-04 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ SERAMİK SANATINDA GELENEKSELDEN GÜNÜMÜZE BİR BAĞ: NİNA HOLE
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-28-02 ![]() ![]() ÇAĞDAŞ SERAMİK SANATINDA POLİTİK İMGE KULLANIMI
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-28-04 ![]() ![]() |