EL YAZMASI ESER CİLTLERİNDE BULUNAN “EBRU” ÖRNEKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(KÜTAHYA-TAVŞANLI ZEYTİNOĞLU İLÇE HALK KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ)
DOI: 10.7816/ulakbilge-03-06-05 ![]() ![]() ELEKTRONİK TABANLI ÖĞRENME SİSTEMLERİNDE EĞİTİCİNİN UYUMU ÜZERİNE AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-54-02 ![]() ![]() ELEKTRONİK YAYINCILIKTA PLATFORMLAR: KULLANICI ALIŞKANLIKLARI VE DİJİTAL YAYINCILIĞIN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-49-05 ![]() ![]() ELMAS VE ELMASIN MÜCEVHER TAKI İMALATINDA KULLANIMI
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-55-09 ![]() ![]() EMİLÎ NASRALLÂH’IN “ÇÖL” ADLI HİKÂYESİNİN
METAFORİK ÖZELLİKLERİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-11-83-03 ![]() ![]() EMPRESYONİZMİN ANİMASYON SANATINDAKİ YERİ VE AHMET YAKUPOĞLU’NA AİT BİR ESERİN TEMSİLİ HAREKETLENDİRMESİ
DOI: 10.7816/ulakbilge-09-55-10 ![]() ![]() ENDÜSTRİYEL SERAMİK TASARIMI VE ÜRETİMİ SÜRECİNDE PROBLEM-ÇÖZÜM ODAKLI YAKLAŞIMLAR
DOI: 10.7816/ulakbilge-06-28-09 ![]() ![]() ENGELSİZ SANAT: SAYBORG SANATÇI NEIL HARBISSON VE SANAT BİLİM BULUŞMASININ DÖNÜŞTÜRÜCÜ GÜCÜ
DOI: 10.7816/ulakbilge-09-65-05 ![]() ![]() ERİL EGEMEN YAPININ SANATSAL BAĞLAMDA DİŞİL FORMU
DOI: 10.7816/ulakbilge-09-62-06 ![]() ![]() ERAN SHAKINE, JASON RHOADES, HALE TENGER VE RACHEL WHITEREAD’IN YAPITLARINDA
GEÇMİŞİN ENVANTERİ: EV
DOI: 10.7816/ulakbilge-08-53-07 ![]() ![]() |